U kan ons op werkdagen contacteren tussen 08.00 - 18.00 uur

Algemene voorwaarden

Een bestelling plaatsen via onze webshop? Prima! Wij zullen er alles aan doen om uw bestelling goed op te volgen en snel af te leveren. Onderstaande algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle online bestellingen op onze webshop. Wij raden u aan deze voorwaarden door te lezen wanneer u een bestelling plaatst. Zo bent u geïnformeerd over wat wij voor u zullen doen en wat we van u als klant verwachten.

Klik hier om onze algemene verkoopsvoorwaarden te downloaden.

 

1. Algemeen

De algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle aanbiedingen van en op alle aangegane overeenkomsten met Euronics Belgium cvba.

Euronics Belgium CVBA is lid van BeCommerce en onderschrijft volledig de gedragscode van BeCommerce.

Wie zijn wij?
De Euronics webshop behoort tot Euronics Belgium cvba (BTW nummer BE 0404.109.324 – HR Antwerpen)

Aanspreekpunt?
U plaatst uw bestelling bij Euronics Belgium cvba. U kan met al uw vragen, opmerkingen en klachten terecht bij onze klantendienst:


Uilenbaan 90 K3, 2160 Wommelgem
03/320.84.83
sales@euronics.be
BE0404.109.324

 

Wanneer u als consument een bestelling plaatst bij Euronics Belgium cvba is deze onderworpen aan de algemene voorwaarden die wij hanteren. Als consument dient u dus deze voorwaarden te aanvaarden alvorens u tot een aankoop kunt overgaan.

"Een bestelling plaatsen op onze webshop? Super! Maar lees wel nog even de algemene voorwaarden waarmee u akkoord gaat."

Deze voorwaarden hebben wij opgesteld uitsluitend voor Belgische consumenten. Euronics Belgium cvba is enkel actief in België en daarom is ons aanbod slechts beschikbaar voor in België wonende consumenten. U kan dus enkel een bestelling bij ons plaatsen als uw gekozen leveringsadres in België gelegen is. Daarom kunnen we u enkel Nederlands en Frans als taalkeuzes aanbieden in zowel de gegevensuitwisseling als onze algemene voorwaarden.

Euronics Belgium cvba beschikt over het recht om de algemene voorwaarden op ieder ogenblik te kunnen wijzigen of aanvullen voor toekomstige bestellingen zonder de consument hier persoonlijk van op de hoogte te brengen. Daarom raden wij u aan deze voorwaarden bij elke nieuwe bestelling opnieuw door te nemen.

Het doel van onze webshop is de verkoop van een breed assortiment producten binnen de volgende productcategorieën: TV & Audio, Foto & Video, Huishouden, Keuken, Koken & Tafelen, Persoonlijke verzorging, Computer & Multimedia en Telefoon & Navigatie. Ook aanverwante artikels, zoals bijhorende accessoires, worden hier online verkocht.

U mag er vanuit gaan dat in de productomschrijvingen op onze website het aanbod en de prijslijsten geldig zijn zolang ze in onze online catalogus vermeld staan. Euronics Belgium cvba is wel in de mogelijkheid om haar aanbod en prijslijsten op elk ogenblik wijzigen. Ook kunnen wij bestellingen weigeren wanneer blijkt dat de prijsaanduiding op de website door een technische of menselijke tekortkoming foutief werd weergegeven.

Bij het voorkomen van een geschil is het Belgisch recht van toepassing. Enkel de Antwerpse rechtbanken zijn bevoegd.


2. Totstandkoming internetverkoop

Onze website met onze producten en hun omschrijvingen zoals die terug te vinden zijn op www.euronics.be vormt geen aanbod op zich. Let er op dat u steeds uw bestelling bevestigt via het winkelmandje. Pas op het moment dat een order aan de consument overhandigd is komt de overeenkomst tot stand.

Wanneer u als consument een bestelling plaatst komt u er hiermee met Euronics Belgium cvba overeen dat er door gebruik te maken van elektronische communicatievormen een geldige overeenkomst tot stand komt. Het ontbreken van een gewone handtekening doet niets af van de geldigheid van een verbintenis bij zulke aankoop.

Wij bij Euronics Belgium cvba kunnen u als consument indien nodig voor de veiligheid of zekerheid om bijkomende informatie vragen. Bij gebrek aan deze informatie kunnen wij beslissen de uitvoering van uw bestelling te weigeren.

De orderbevestigingsmail bevat een link naar deze algemene voorwaarden en een downloadbare PDF met de herroepingsprocedure.


3. Prijzen & aanbiedingen

Al onze prijzen worden uitgedrukt in euro en zijn, tenzij anders aangegeven, inclusief BTW, recupel en BEBAT. Verzendkosten zijn inbegrepen in de prijzen op onze website, tenzij anders vermeld.

Onze promoties en speciale aanbiedingen zijn steeds slechts geldig zolang de voorraad strekt.

Wij proberen steeds om u op onze website, in onze nieuwsbrieven, in onze folders en bij overige aanbiedingen te voorzien van zo nauwkeurig en waarheidsgetrouw mogelijke informatie, mededelingen en afbeeldingen over onze aangeboden artikelen en diensten.

"Wij streven ernaar u steeds te voorzien van de meest nauwkeurige productinformatie. Bij Euronics kan u er immers op vertrouwen dat we ons vak kennen."

Moesten er, ondanks al onze inspanningen, toch nog fouten in ons aanbod zijn geslopen in de vorm van drukfouten, afwijkingen in afbeeldingen en tussentijdse wijzigingen in ontwerpen kunnen wij hiervoor niet aansprakelijk gesteld worden.

De prijzen die wij aanduiden op onze website kunnen steeds wijzigen. Wanneer u echter al een online bestelling geplaatst had vóór zulke prijswijziging door ons werd doorgevoerd, blijft de prijs van toepassing die op het moment van de betaling van de bestelling van toepassing was. Dit geldt echter niet indien de aangeduide prijs redelijkerwijs niet de correcte prijs is. Euronics Sales bvba kan immers niet aan aanbiedingen worden gehouden in gevallen waarbij een artikel, om welke oorzaak dan ook (computerstoring, menselijke fout, technische fout etc.) wordt aangeboden aan een onjuiste, ongeloofwaardige prijs (de prijs ligt meer dan 50% lager ligt dan de gangbare prijs die u bij andere aanbieders terugvindt) en waarbij de consument redelijkerwijs had kunnen begrijpen dat de geplaatste publicatie een vergissing of verschrijving was. Euronics behoudt zicht het recht voor om een dergelijke bestelling te annuleren, ook al ontving u een automatische bevestigingsmail naar aanleiding van uw bestelling. De consument heeft in dit geval de keuze tussen ofwel het afzien van zijn aankoop ofwel het bevestigen van zijn aankoop tegen een gecorrigeerde prijs. Als u in zulk geval uw aankoop wil bevestigen heeft u hiervoor één week de tijd. Na deze week gaan wij er vanuit dat u afziet van uw aankoop.

Prijsverhogingen die doorgevoerd zijn na het plaatsen van de bestelling zullen door ons niet aan de consument worden doorgerekend.


4. Productinformatie

Wij besteden de grootste zorg aan het verstrekken van online informatie over de eigenschappen van onze producten. Onze technische beschrijvingen zijn gebaseerd op de gegevens afkomstig van onze partners en leveranciers. De foto's die we voorzien van onze producten maken we volgens de beste standaarden op de markt in zoverre de technische middelen het toelaten.


5. Beschikbaarheid van producten

Bij voldoende voorraad voeren wij uw bestelling uit. Moest het product toch niet op voorraad zijn, laten wij u dit steeds per e-mail weten met vermelding van de nieuwe verwachte leverdatum. De artikelen uit uw bestelling die wel reeds in voorraad zijn, sturen we afzonderlijk op.

"Wanneer we uw product niet meteen kunnen leveren, brengen we u daar onmiddellijk van op de hoogte. Klantgerichtheid vormt immers één van onze kernwaarden."


6. Bestellen

Als u een bestelling plaatst accepteert u automatisch de algemene voorwaarden. Verder heeft Euronics Belgium cvba altijd het recht om een bepaalde bestelling te weigeren, het bedrag ervan te beperken of de levering hiervan aan voorwaarden te verbinden. In zulk geval zal de reden u daar altijd van meegedeeld worden. Het kan ook voorvallen dat wij u om aanvullende informatie vragen om uw bestelling te kunnen valideren.

Om deze reden vragen wij u steeds een e-mailadres, telefoonnummer of gsm-nummer op te geven bij het plaatsen van uw bestelling. Deze maatregelen achten wij noodzakelijk om onze klanten te beschermen tegen kredietfraude.

"Bij Euronics vinden wij het belangrijk om onze klanten zo goed mogelijk te beschermen tegen kredietfraude. Het vertrouwen van onze klanten is ons immers veel waard."


7. Eigendomsvoorbehoud

Verkochte, geleverde of geïnstalleerde goederen blijven onze exclusieve eigendom tot de gehele betaling van de factuur voltooid is. De consument mag de producten, zolang deze niet zijn eigendom zijn, niet belasten, verkopen, doorleveren, vervreemden of anderszins bewaren. Het risico op verlies of beschadiging gaat echter wel over op de consument vanaf de in bezit name van de goederen.


8. Betaling

U kan uw bestelling via www.euronics.be betalen met:

  • Kredietkaart (VISA, Mastercard)
  • Bancontact
  • PayPal
  • Ecocheques

 

Ecocheques kunnen enkel gebruikt worden als betaalmiddel op de webshop voor online reservaties en bestellingen met afhaling in de winkel.

Omdat wij het belangrijk vinden dat de veiligheid van uw persoonsgegevens gewaarborgd blijft, zorgen wij ervoor dat uw transacties steeds ondersteund worden door Ogone. Deze e-commerceoplossing van de payment service provider zorgt ervoor dat uw financiële gegevens in alle veiligheid verwerkt worden. De betaaloplossing is speciaal ontworpen voor elektronische handel.

"We hechten veel belang aan het waarborgen van de veiligheid van uw persoonsgegevens. Daarom zorgen wij ervoor dat uw financiële gegevens in alle veiligheid worden verwerkt."

Bij iedere online aankoop worden immers alle transactiegegevens versleuteld met SSL (Secure Socket Layer) technologie. U heeft geen speciale software nodig om met SSL te betalen. U herkent een veilige SSL-verbinding aan het 'slotje' in de onderste statusbalk van uw browser. Indien u kiest om te betalen via kredietkaart, dan zijn hierop de voorwaarden van uw kaartuitgever van toepassing. Euronics Belgium cvba treedt niet op als partij in de relatie tussen de consument en zijn kaartuitgever.

Voor kredietbetalingen brengt www.euronics.be geen extra kosten in rekening.

Uw betaling kan worden afgekeurd, bijvoorbeeld bij het bereiken van uw limiet. U krijgt in dat geval meteen de mogelijkheid om een andere betaalmethode te kiezen.

Een online transactie wordt doorgaans na enkele seconden volbracht. Uw transactiegegevens worden meteen geverifieerd en goed- of afgekeurd.

Laattijdige betalingen en voorschotten zijn niet mogelijk. Als onze payment service provider of onze afdeling voor beveiliging fraude vermoedt, kunnen wij beslissen om de betaling om veiligheidsredenen te annuleren.


9. Levering

Wij streven er steeds naar uw bestelling zo snel mogelijk af te handelen. U kan steeds kiezen uit verschillende leveringsmogelijkheden:
- Reservatie: u reserveert uw toestel online en haalt het af in de winkel van uw keuze
- Afhalen in de winkel: u koopt uw toestel online en haalt het af in de winkel van uw keuze
- Thuis geleverd: uw toestel wordt aan huis geleverd
- Thuis geïnstalleerd: uw goederen worden door een vakman bij u thuis geleverd en geïnstalleerd

Wanneer wij mogelijke extra kosten in rekening brengen, verwittigen wij u hier steeds vooraf van en vragen wij uw goedkeuring.

9.1 Reservatie
Als u kiest voor deze methode reserveert u uw toestel online en haalt u het vervolgens af in één van onze winkels. U ontvangt een bevestigingsmail van uw reservatie. Deze mail bevestigt dat uw goederen effectief voor u in de betreffende winkel worden gereserveerd en klaargezet. Met deze bevestigingsmail kan u uw goederen afhalen in de door u gekozen winkel. De verkoper in de winkel kan u wel nog vragen om een identiteitsbewijs voor te leggen. Dit doen we voor de veiligheid en zekerheid van onze klanten.

Wanneer u een toestel heeft gereserveerd, blijft dit gratis 48u voor u gereserveerd. Wanneer u graag een perfecte installatie bij u thuis heeft door één van onze vakmannen, kan u een afspraak maken in uw winkelpunt.

Uw betaling gebeurt steeds in het winkelpunt.

Als u vragen heeft over uw reservatie kan u telefonisch terecht in de winkel van afhaling, of kan u contact opnemen met onze klantendienst.

9.2 Afhalen in de winkel
U koopt uw toestel online via de webshop en haalt het vervolgens af in één van onze winkels. U ontvangt een bevestigingsmail van uw bestelling. Deze mail bevestigt dat uw goederen effectief voor u in de betreffende winkel worden klaargezet. Met deze bevestigingsmail kan u uw goederen afhalen in de door u gekozen winkel. De verkoper in de winkel kan u wel nog vragen om een identiteitsbewijs voor te leggen. Dit doen we voor de veiligheid en zekerheid van onze klanten.

Uw betaling gebeurt steeds online via de webshop. U kan uw bestelling betalen via Bancontact, kredietkaart, Paypal of met ecocheques.

Als u vragen heeft over uw bestelling kan u telefonisch terecht in de winkel van afhaling, of kan u contact opnemen met onze klantendienst.

9.3 Thuis geleverd
Wij kunnen de meeste toestellen bij u aan huis of op een andere gekozen leveringsadres laten leveren. Zulke levering kan echter enkel gebeuren binnen België.

U kiest via www.euronics.be het product dat u wilt bestellen. U kan uw bestelling betalen via Bancontact, kredietkaart of Paypal.

U ontvangt van ons een e-mail met de bevestiging van uw bestelling. Wij dragen uw bestelling vervolgens over aan één van onze logistieke partners en sturen u een tweede e-mail wanneer uw bestelling verzonden is.

U betaalt geen verzendkosten bij bestellingen vanaf €20. Bij bestellingen onder de €20 betaalt u een verzendkost van €3,95.

Naast de standaard levering kan u opteren voor een aantal specifieke bezorgmogelijkheden, nl:
- Vóór 12u in huis: €6,95
- Zaterdag in huis: €9,95
- Levering op een specifieke dag: €5,95

Als u na de levering een probleem opmerkt met een zending, aarzel dan niet ons te contacteren op het nummer 03 320 84 83 en dit ten laatste op de werkdag volgend op de levering.

9.4 Thuis geleverd & geïnstalleerd
Wij kunnen u, tegen extra betaling, een uitgebreide waaier aan extra services aanbieden: levering en installatie van inbouwtoestellen of home cinema met wegwerking van kabels, installatie van pc- en randapparatuur, verlengde waarborg, etc. Neem contact op met uw vakman voor een gedetailleerde prijsweergave.

Wanneer u een artikel aankoopt via de webshop kan u dat in veel gevallen ook laten leveren en installeren door een vakman. De prijs voor deze service wordt steeds aangegeven bij de service.

Als u ons hiervoor op voorhand via mail verwittigd, kunnen wij uw oude toestel gratis meenemen, op voorwaarde dat dit een toestel is met vergelijkbare afmetingen zodat wij geen bijkomende transportmiddelen moeten voorzien. Indien het gaat om een oude koelkast of diepvriezer, vragen wij u dit toestel ook volledig leeg te maken en te ontdooien.

Uw vakman regelt samen met u de betaling in het winkelpunt.

Als u niet aanwezig bent of geen gegronde reden hebt voor de weigering van een levering, zullen wij de onkosten voor een bijkomende verplaatsing aan u factureren.

9.5 Levering en installatie door derden
Euronics Belgium cvba kan niet aansprakelijk worden gesteld of in vrijwaring worden geroepen voor schade veroorzaakt door derden.


10. Herroepingsrecht & bedenktermijn

Om u de kans te geven om uw gekochte product(en) correct te beoordelen, kan u uw aankoop, indien deze u niet bevalt, binnen de 14 dagen na levering zonder enig motief herroepen.

“Omdat wij u de kans willen geven om uw gekochte product naar behoren en in alle rust te beoordelen, kan u uw aankoop binnen 14 dagen terugsturen, wanneer het product u niet bevalt.”

Hiervoor stuurt u de retourzending op, samen met alle toebehoren, bijgevoegde documentatie en verpakkingsmateriaal. Wel dient u het product ongebruikt en in een intacte en originele verpakking terug te sturen. Euronics Belgium cvba is niet aansprakelijk voor enige schade, diefstal of verlies die bij de terugzending aan de verpakking of het product ontstaat. Grote toestellen kan u terug laten ophalen door de leveringsdienst van Euronics Belgium cvba.

De bedenktermijn voor producten die deel uitmaken van opeenvolgende leveringen begint te lopen de dag na de eerste levering.

Indien u zich aan de voorwaarden van dit herroepingsrecht hebt gehouden, betaalt Euronics Belgium cvba u binnen de 5 werkdagen na verwerking van de retourzending uw bedrag terug.

 


11. Artikelen retourneren en ruilen

Als u een artikel wilt retourneren neemt u eerst contact op met onze klantendienst. U kan zich eventueel ook aanbieden met uw retourproduct in één van onze winkels.

Euronics Belgium cvba Klantendienst
Uilenbaan 90 K3
2160 Wommelgem
sales@euronics.be
Tel: 03 320 84 83

Om uw product naar ons te kunnen terugsturen vragen wij u steeds om het retourformulier in te vullen en op te sturen samen met het product. Het retourformulier is voor u beschikbaar:

 

  • in de mail met uw orderbevestiging
  • op onze website, via deze link
  • via mail, na aanvraag bij onze klantendienst

 

Er zijn 3 manieren waarop u uw product kan terugsturen. De eerste daarvan is dat u zich, met uw product en het retourformulier dat u heeft ingevuld, aanmeldt in één van onze winkels. De tweede optie is dat u het product aanbiedt in een bpost-punt, samen met het retourformulier en het bpost-etiket dat u van onze klantendienst kan ontvangen via e-mail. U kan als derde optie ook een afspraak maken met onze klantendienst om uw product door ons te laten ophalen samen met het retourformulier. Deze laatste mogelijkheid is echter uitsluitend een optie bij grote artikelen die niet via bpost kunnen worden teruggezonden.

Nadat wij het product terug van u hebben ontvangen zullen wij dit eerst onderwerpen aan een kwaliteitscheck. Hierna kunnen we overgaan tot een terugbetaling. Deze terugbetaling maken we steeds over op uw rekeningnummer. Wanneer uw betaling via kredietkaart gebeurde, gebeurt ook de eventuele terugbetaling via deze kaart.

Voor de terugbetaling van uw product hanteren wij 3 mogelijkheden:

100% terugbetaling

100% terugbetaling

Onbeschadigde producten in de originele verpakking en met alle (eventuele) toebehoren.

75% terugbetaling

75% terugbetaling

Incomplete artikelen, artikelen  zonder verpakking en beschadigde producten.

0% terugbetaling

0% terugbetaling

Artikelen die niet mogen worden teruggestuurd: software waarvan de verzegeling is verbroken en gebruikte artikelen.

 

12. Garanties

Uw aankoopbewijs geldt als garantiebewijs, hou dit dus steeds goed bij. Bij ons genieten alle producten die dienen voor privaat gebruik van 2 jaar garantie. Deze garantie omvat een herstelling of zelfs een volledige vervanging van het defecte toestel. Deze garantie gaat in op de datum van levering. De garantie kan niet worden overgedragen wanneer het toestel van eigenaar verandert.

"Gaat uw aangekochte product stuk binnen 2 jaar? Geen probleem! Wij herstellen of vervangen dit voor u met alle plezier."

Voor producten die gebruikt worden voor niet-private doeleinden gelden de beperkende garantievoorwaarden van de fabrikant of invoerder. Uw garantie vervalt:

  • bij schade ten gevolg van foutief gebruik of nalatig onderhoud
  • bij onoordeelkundig gebruik
  • bij (over)verhitting door verwarmingsbronnen of het blootstellen van een artikel aan vochtigheid, extreme warmte, koude of droogte
  • indien aan het artikel herstellingen of handelingen zijn verricht door onbevoegde personen
  • indien de artikelen zijn gebruikt voor andere doeleinden dan waarvoor zij zijn geleverd. zoals voor professionele of commerciële doeleinden
  • bij schade voortkomend uit van buitenkomend onheil, zoals brand, blikseminslag, natuurrampen
  • Uitgesloten van garantie zijn eveneens onderdelen die hersteld of vervangen dienen te worden ingevolge normaal te achten slijtage

Onze garantie kunnen wij u wel enkel aanbieden als u beroep doet op de klantendienst van Euronics Belgium cvba of via uw vakman. Indien u rechtstreeks contact opneemt met de fabrikant, zijn eventuele kosten te uwer last.

Als u gebruik wil maken van deze garantie, bezorgt u ons het artikel terug samen met een bewijs van aankoop en een vermelding van uw klacht.

Ook voor reparatieverzoeken buiten garantie mag u gerust contact met ons opnemen. Wij bekijken dan samen met u welke oplossing we kunnen bieden en welke kosten hieraan verbonden zijn.


13. Intellectuele eigendom

Wanneer wij u een product verkopen of leveren brengt dit geen enkele overdracht van de daarmee verbonden intellectuele rechten met zich mee. Deze rechten blijven eigendom van de leverancier van Euronics Belgium cvba. Wij beloven u dat, voor zover ons bekend is, de door ons geleverde producten geen enkele inbreuk op de rechten van intellectuele eigendom van derden plegen. Euronics Belgium cvba is in geen geval aansprakelijk bij geschillen die zouden ontstaan inzake de eigendom, de uitvoering of de inbreuk op intellectuele rechten verbonden aan de geleverde goederen.


14. Privacy

14.1 Verzamelen en registreren van persoonsgegevens
Wij verbinden ons ertoe uw privacy te respecteren. U kan onze website raadplegen zonder uw persoonsgegevens mee te delen. Om een bestelling te plaatsen hebben wij echter wel bepaalde persoonsgegevens van u nodig.

Wanneer u zich registreert op www.euronics.be worden uw persoonsgegevens automatisch toegankelijk voor Euronics Belgium cvba en kunnen deze gegevens eventueel door ons gedeeld worden met derden. Wij houden ons er echter wel aan geen gegevens aangaande uw persoonlijke levenssfeer te verstrekken aan derden.

Bij uw registratie nemen wij uw persoonsgegevens (vb. naam, voornaam, adres, geboortedatum, e-mailadres, …) op in ons klantenbestand. Voor ons is het noodzakelijk om de persoonsgegevens van onze klanten te verwerken voor een correcte uitvoering van de overeenkomst of met het oog op direct marketing.

14.2 Gebruik van gegevens voor interne doeleinden
Wij kunnen onze klantengegevens gebruiken om u op de hoogte te houden van aanbiedingen van Euronics Belgium cvba. Indien u dit liever niet hebt, kan u dit ook op elk ogenblik weigeren. Wij geven u bij elke communicatie via e-mail de mogelijkheid om u uit te schrijven voor toekomstige elektronische communicatie. Euronics Belgium cvba zal dan niet langer uw gegevens bewaren dan strikt noodzakelijk.

14.3 Doorgeven van gegevens aan derden
Euronics Belgium cvba is nooit aansprakelijk voor het gebruik dat derden van uw gegevens maken. Onze sites kunnen links bevatten naar sites van derden of reclameboodschappen van derden-adverteerders via dewelke uw persoonsgegevens kunnen worden verzameld. Deze verzameling van gegevens valt dan niet meer onder de verantwoordelijkheid van Euronics Belgium cvba.

14.4 Inzage en correctie van gegevens
Wij vinden dat u het recht heeft om te weten welke persoonlijke gegevens wij bij Euronics Belgium cvba juist over u bijhouden. U kan de persoonlijke gegevens die wij over u hebben ook op elk moment laten corrigeren of schrappen. Hiervoor kan u contact met ons opnemen door te schrijven naar het volgende adres: Euronics Belgium cvba, Uilenbaan 90 K3, 2160 Wommelgem, of via de rubriek "Contact" op onze website.

14.5 Cookies en Google Analytics
Onze website www.euronics.be verzendt een cookie (een klein bestand met een tekenreeks) naar uw computer waaraan uw browser kan worden herkend als u onze website bezoekt. Dit doen we om de kwaliteit van onze service naar u toe te verbeteren.

Onze website maakt ook gebruik van Google Analytics, een webanalyse-service van Google. Ook deze service maakt gebruik van "cookies". Dit laat ons toe te analyseren hoe onze gebruikers juist gebruik maken van onze website. De hierdoor gegenereerde informatie over uw gebruik van onze website wordt door Google opgeslagen op hun servers. Google mag deze informatie ook aan derden verschaffen indien zij hiertoe wettelijk verplicht worden of wanneer deze derden de informatie namens Google verwerken.

Standaard zijn de meeste browsers ingesteld om cookies te accepteren, maar u kunt uw browser ook zo instellen dat deze alle cookies weigert of om uw toestemming vraagt om een cookie te verzenden. U zal in dat geval niet meer alle mogelijkheden van onze website kunnen benutten.

14.6 Links naar andere sites
Voor de informatie die wij u, via hyperlinks op onze website, naar websites of andere inhoud van derden aanbieden, kan Euronics Belgium cvba op geen enkele manier aansprakelijk gesteld worden. Deze links bieden wij u slechts aan om puur informatieve redenen. Alleen de uitbaters van deze websites zijn verantwoordelijk voor de correctheid van de aangeboden informatie en voor het naleven van de wetgevingen en reglementeringen in verband met de producten en diensten die ze te koop aanbieden.

14.7 Opmerkingen
Wij kunnen deze privacyverklaring op ieder moment aanpassen, in functie van wijzigingen aan de privacywetgeving. Deze wijzigingen zullen van kracht zijn vanaf het ogenblik dat ze verschijnen op onze website.

Indien u vragen of opmerkingen heeft, kan u ons steeds contacteren op:

Euronics Belgium cvba Klantendienst
Uilenbaan 90 K3
2160 Wommelgem
sales@euronics.be
Tel: 03 320 84 83


15. Geschillenregeling & toepasselijk recht

Het Belgisch Recht is van toepassing op alle aanbiedingen van en overeenkomsten met Euronics Belgium cvba. De toepassing van het Verdrag der Verenigde Naties inzake internationale koopovereenkomsten betreffende roerende zaken (Weens Koopverdrag) wordt uitgesloten. Bij geschillen tussen Euronics Belgium cvba en een consument worden deze voorgelegd aan de bevoegde rechter te Antwerpen, tenzij een dwingende wetsbepaling uitdrukkelijk een andere rechter als bevoegd aanwijst.

De onderhavige algemene verkoopsvoorwaarden en de contractuele betrekkingen tussen Euronics Belgium CVBA en de Koper worden beheerst door het Belgisch recht. Indien geen minnelijke oplossing kan worden gevonden tussen de Gebruiker en Euronics Belgium CVBA, kan de Gebruiker met zijn klacht terecht via het adres info@becommerce.be. Hij kan in dat geval ook een klacht rechtstreeks online indienen via de website van de Europese Commissie : http://ec.europa.eu/odr/. Ingeval van geschil zal naar een minnelijke oplossing worden gezocht alvorens een gerechtelijke procedure wordt ingesteld. Enkel de rechtbanken van Antwerpen zijn bevoegd.


16. Bewijs

Elektronische mededelingen en back-ups kunnen worden gebruikt als geldig bewijs.


17. Vragen of klachten

Heeft u na het lezen van dit document nog vragen of klachten?

U kan met al uw vragen, opmerkingen en klachten terecht bij onze klantendienst:


Uilenbaan 90 K3, 2160 Wommelgem
03/320.84.83
sales@euronics.be


 

Naar boven